Bestellen
Hoe weet ik of bepaalde meubels op voorraad zijn?
Bij Krea zijn veel meubels op voorraad, maar niet alles. In de winkel kan je steeds aan onze verkopers vragen of de meubels op voorraad zijn. Bestel je via onze website? Ook hier kan je zien hoeveel stuks er nog op voorraad zijn.
Bij meubels die niet op voorraad zijn, geeft de verkoper steeds een geschatte levertermijn mee. Deze kan je ook vinden op onze website bij een online aankoop.
Ik heb iets in de winkel gezien, maar vind het niet online. Hoe kan ik het toch nog bestellen?
Een groot deel van ons aanbod staat online. Toch kan het zijn dat je bepaalde artikelen niet online vindt. Kom langs bij Krea/Colifac of contacteer onze verkopers via mail of telefoon. Vermeld het artikel waarin je geïnteresseerd bent via een artikelnummer, modelnummer of beschrijving. Het artikel- en modelnummer vind je op elke prijskaart.
Kan ik alles online bestellen?
Een groot deel van ons aanbod is online te bestellen. Bij artikelen met veel personalisatiemogelijkheden, zoals tafels, salons of kleerkasten, kan je niet altijd alle configuraties online bekijken. Vind je dus online niet wat je zoekt? Breng een bezoekje aan de Krea toonzaal en ontdek alle mogelijkheden binnen onze collecties.
Kan ik mijn aankoop nog annuleren?
Om te weten of wijzigen nog mogelijk is, kan je best mailen (info@krea.be) of bellen (03/760.18.51) naar de Krea winkel. De mogelijkheid om te annuleren hangt af van de status van je bestelling.
Kan ik mijn aankoop nog wijzigen?
Om te weten of wijzigen nog mogelijk is, kan je best mailen (info@krea.be) of bellen (03/760.18.51) naar de Krea winkel. De mogelijkheid om te wijzigen hangt af van de status van je bestelling.
Kan ik mijn aankopen bij jullie stockeren?
Verhuis je pas binnen enkele maanden? Laat je aankopen gratis in ons magazijn stockeren. Je neemt best enkele weken voor de gewenste leverdatum contact op om de levering af te spreken. Indien je de goederen zelf komt ophalen, moet je niet van te voren verwittigen. Je kan steeds afhalen tijdens de openingsuren van de winkel, dus ook op zaterdag en zondag.
Kan ik via e-mail of telefonisch bestellen?
Ja, dat kan! Contacteer de winkel tijdens de openingsuren en vermeld het juiste artikel- of modelnummer. Dit vind je naast het artikel op de website of op de prijskaarten in de winkel. Onze verkopers helpen je daarna graag verder. Je vindt alle telefoonnummers en mailadressen onderaan de pagina.
Moet ik een voorschot betalen?
Bij aankoop vragen we je om een voorschot van 20% te betalen. Dit wordt ook genoteerd op de verkoopsovereenkomst. Het resterende saldo wordt betaald bij levering of ophaling.
Wat is de geschatte levertermijn van mijn bestelling?
Bij Krea zijn veel meubels op voorraad, maar niet alles. De levertermijn is afhankelijk van het meubel. Salons die niet op voorraad zijn, hebben vaak een langere levertermijn dan kasten. Onze verkopers geven je steeds een geschatte levertermijn bij aankoop en ook op de website kan je bij het product een geschatte levertermijn vinden.
Wat is de status van mijn bestelling?
Onze verkopers helpen je hier graag mee verder. Voor de status van je bestelling kan je best mailen (info@krea.be) of bellen (03/760.18.51) naar de Krea winkel. Leveringen worden afgesproken nadat alle artikelen voorradig zijn.
Zit je nog steeds met vragen? Neem contact met ons op!
Winkel
+32 (0)3 760 18 51
info@krea.be
Weekdagen: 10:00 - 18:00
Dinsdag gesloten
Zaterdag: 9:30 - 18:30
Zondag: 13:00 - 18:30
Levering & service
+32 (0)3 760 18 50
levering.service@krea.be
Weekdagen: 8:00 - 17:30
Dinsdag: 8:00 - 15:00
Weekend: gesloten
Administratie
Weekdagen: 8:00 - 16:30
Dinsdag: 8:00 - 15:00
Weekend: gesloten
Buiten de openingsuren? Gebruik onderstaande knop en vul het contactformulier in!